• Home
  • Jeroen Kromme & Simon Bolhuis: Van onze zelfrijdende auto naar jouw multi-channel 1-op-1 communicatie uitdagingen

Jeroen Kromme & Simon Bolhuis: Van onze zelfrijdende auto naar jouw multi-channel 1-op-1 communicatie uitdagingen

Wat zijn voorname uitdagingen bij 1-op-1 klantcommunicatie?

Relevant worden en blijven - dus afstappen van one-size-fits-all - maar tegelijkertijd jezelf niet verliezen in allerlei onbeheersbare fragmentaties van segmenten en doelgroepen.

Hoe hou je het hoofd boven water met alle data die we tot onze beschikking hebben?

Door het scopen van de vraag en het klein maken/houden van de test. Test ook altijd in relatie tot een relevant businessvraagstuk; niet experimenteren om het experiment.

Wat is een misvatting in relatie tot de zelfrijdende auto?

Dat het perse onveilig(er) is t.o.v. manueel rijden.

Waarom is het zaak nu in de weer te gaan met datascience?

Omdat nagenoeg ieder businessvraagstuk met data & analytics gechallenged kan worden. Daarbij komt dat er nauwelijks obstakels zijn om te beginnen: de data is er, de tools zijn en de expertise is er of kan ingeschakeld worden.

Met welk gevoel verlaten bezoekers jullie sprekersessie?

Geinspireerd om echt met data aan de slag te gaan! En dat er voldoende low-hanging fruit is om meteen op te pakken.

 

Meld u gratis aan

Partners

Customer First
CustomerTalk
Dutch Digital Agencies
Klantenservice Federatie
Marketingfacts
MarketingTribune
PVKO
Twinkle
Shopper Marketing Update