Stel je eens voor...

Een evenement waar jij jouw succesverhalen, klantcases of jouw visie op de markt kunt delen met jouw doelgroep.

Zonder dat jij je hoeft in te spannen om jouw doelgroep naar het evenement te krijgen.

De Multichannel Conference is zo'n evenement!

De Multichannel Conference: hét live leadgeneratie event!
De Multichannel Conference in de huidige opzet heeft de afgelopen drie jaar inmiddels bewezen succesvol te zijn. De nieuwe locatie vanaf 2016 heeft daar extra aan bijgedragen. Organisator BBP Media heeft jarenlang kennis en expertise opgebouwd in het organiseren van tientallen vakcongressen per jaar in de verschillende nichemarkten. Branchespecialisten en kennispartners kunnen een theater huren per dag(deel) om zo de mooiste klantcases te delen, tips en tricks over de bühne te brengen en om van gedachten te wisselen met potentiële klanten. Je hebt volledige controle over wie het theater bezoekt en wie er naar jouw presentaties komt luisteren.

De Multichannel Conference is de leadgenerator die je zoekt. BBP Media zorgt er namelijk voor dat de door jou gewenste bezoeker in de zaal zit. Op basis van jouw content en jouw specifieke wensen starten wij de werving van jouw bezoekers. Dit doen we met behulp van uitgebreide campagnes binnen de titels van BBP Media (Twinkle, MarketingTribune, Marketingfacts, CustomerFirst & Shopper Marketing Update) en in samenwerking met verschillende branchepartners zoals het NIMA, Thuiswinkel.org, Klantenservice Federatie en het Nederlands Medianetwerk van Bas Vlugt. Zo is BBP Media in staat om de gewenste professional op C-level naar de Multichannel Conference te halen.

De Multichannel Conference is de leadgenerator die u zoekt. BBP Media zorgt er namelijk voor dat de door u gewenste bezoeker in de zaal zit. Op basis van uw content en uw specifieke wensen starten wij de werving van uw bezoekers.

Wanneer: 19 & 20 april 2017
Locatie: DeFabrique, Utrecht
Naam: Multichannel Conference

Jij regelt de spreker en de rest verzorgen wij voor je. Wat houdt dat in?
-Vooraf kan je aangeven wie je in de zaal wilt hebben. Het niveau van de bezoeker, zijn/haar functie, van welk soort organisatie etc.
- Je krijgt vooraf en real time inzage in de bezoekers die zich geregistreerd hebben voor jouw sessie
- 1 to 1 meetings door de mogelijkheid om na de sessie met interessante klanten of prospects te praten in een aparte ruimte
- Achteraf inzage in wie jouw presentaties heeft bijgewoond en wie niet (no show) complete xls
- Alle technische faciliteiten en ondersteuning zijn aanwezig Een eigen hostess die bij de entree van het theater de gasten welkom heet
- Vooraf weet je exact welke investering je doet; er zijn geen verborgen kosten
- Jouw organisatie wordt gepresenteerd als autoriteit, je straalt thought leadership uit!

Zo kan je eenvoudig uitrekenen wat een lead mag kosten. Vooraf kan je aangeven wie je in de zaal wilt hebben. Het niveau van de bezoeker, zijn/haar functie, van welk soort organisatie etc.

Partners

Customer First
CustomerTalk
Dutch Digital Agencies
Klantenservice Federatie
Marketingfacts
MarketingTribune
PVKO
Twinkle
Shopper Marketing Update